452 0040

Aia 25, Kuressaare



Hooldekodu

Anu Kallas
hooldekodu juhataja
hooldekodu@saarehaigla.ee

452 0118

59194513

Aune Alle
hooldekodu hooldusjuht

452 0176

5073186

Hooldekodu üldtelefon

452 0060

Loodetavasti on haiguspuhangud taandumas. Meie hoolealused saavad üle pika aja kohtuda oma lähedastega alates 1.juulist.

Kindlasti ei ole viirus veel kuhugi kadunud ja selleks, et mitte seada ohtu meie eakate ning töötajate tervist, on vajalik kinni pidada teatud reeglitest.

Hooldekodus kehtib alates 1.juulist 2020 kindel kord klientide külastamiseks. Kõige suurem muutus on see, et külastada saab meie kliente ainult tööpäevadel kindlatel kellaaegadel ja ainult eelnevalt ette registreerides (vaata Külastamise kord). Samuti on uuenduseks see, et külastaja peab täitma COVID-19 tervisedeklaratsiooni. Tore oleks, kui saate tervisedeklaratsiooni eelnevalt välja printida ja ära täita.

Palun tutvuge manuses oleva külastuskorraga hoolikalt ning küsimuste tekkimisel võtke ühendust hooldekodu juhatajaga (5919 4513) või hooldusjuhiga (507 3186), vastame meelsasti teie küsimustele.

Juhime tähelepanu asjaolule, et majas sees liikumine külalistel ei ole lubatud ja kokkusaamised leiavad aset kas rõdul või külastusruumis.

Veelkord - et kõik sujuks, siis:

1. Lepime kokku külastuspäeva ja kellaaja;

2. Viite ennast kurssi külastuskorraga ja võimalusel täidate varem juba tervisedeklaratsiooni, mille annate meie töötajale, kes teid vastu võtab;

3. Tulete kohale õigeks kellaajaks ja annate oma tulekust märku helistades hooldekodu ukse tagant ning teatate tegevusjuhendajale (telefon 5308 6414) oma tulekust. Tema tuleb teile uksele vastu.

Reeglitest kinni pidades saame püsida haigusnähtudele negatiivsed, mis sellest aastast on väga oluliseks saanud.

Võimalusel oleks hea, kui teavitate käesolevast korrast oma lähedasi ja perekonnaliikmeid, kes soovivad hooldekodu külastada.

 

 

 

Kuressaare Haigla SA hooldekodu pakub ööpäevaringset üldhooldusteenust. Hooldekodu paikneb haigla D-korpuses asuva tervisekeskuse 2. korrusel. Hooldekodus on kaasaegne interjöör ja ruumi on majas 50-le eakale.

Hooldekodu on ehitatud spetsiaalselt eakate inimeste vajadusi silmas pidades – kõikjal saab liikuda ratastooli ja liikumisabivahendiga. Koridorid on avarad ja valgusküllased. Toad on hubased ja klassikaliselt sisutatud ning kohandatud täielikult eaka inimese vajadustele. Igas toas on televiisor. Toad on kahe- ja kolmekohalised kuid rohkem privaatsust soovivatel klientidel on võimalik elada ka ühekohalises toas.

Eakatele pakutakse iga päev maitsvat, tervislikku ja toitumuslikke erivajadusi arvestavat toitu.

Tähtpäevade puhuks ja külaliste vastuvõtuks on klientidel koos lähedastega võimalik kasutada teekööki, kus on võimalik kasutada ka pliiti ja ahju, et koos nt pannkooke või saiakesi küpsetada.

Hooldekodu tegelustoas ja puhkenurgas on televiisorid. Hooldekodu elanikel on võimalik tellida ajalehti ja ajakirju.

Koos tegevusjuhendajaga teevad kliendid käsitööd, loevad raamatuid ja jalutavad värskes õhus. Igapäevaste ühistegevuste hulka kuuluvad näiteks lauamängud, laulmine, mälumäng, Bingo, võimlemine jne.

Tegevusjuhendaja eestvedamisel tähistatakse ühiselt erinevaid tähtpäevi (vastlapäev, eakate päev, naistepäev, jõulud jne) ning peetakse klientide sünnpäevi. Igas kuus käivad meie eakaid rõõmustamas erinevad esinejad (lasteaialapsed, eakate ansamblid, tantsurühmad jne). Üks kord kuus külastab hooldekodu kirikuõpetaja.

Majasiseselt on võimalik kasutada juuksuriteenust, külastada kohvikut ja käia apteegis. Soovi korral kutsume majja maniküürija/pediküürija.

Hooldekodus on paindlik päevaplaan. Külastusag on 8.00-20.00

Hooldekodu teenuse maksumus oleneb kliendi hooldusvajadusest:

  • Kergema asmte üldhooldus 750€ kuu
  • Raskema astme üldhooldus 780€ kuu

Ühekohalisele toale lisandub hooldushinnale veel vastavalt 80€ (duširuumita) või 100€ (dušširuumiga)

Kliendi hooldusvajaduse hindamiseks on moodustatud kolmeliikmeline komisjon, kes hindab kliendi hooldusvajadust VASA meetodil enne lepingu sõlmimist. Vajadusel teeb komisjon hooldekodus viibivale kliendile hooldusvajaduse ümberhindamise.

Kliendi hooldekodu järjekorda registreerimiseks tuleb hooldekodu juhatajale esitada AVALDUS

Täpsem info hooldekodu juhatajalt.

Lisainfo:

  • ravimid ja mähkmed ostab klient ise
  • hooldekodus ei ole arsti, vajadusel kutsutakse kliendile perearst või kiirabi
  • kokkuleppel on võimalik kaasa võtta isiklikke asju

Lepingu sõlmimisele kaasa võtta:

  • kliendi isikut tõendav dokument või sellest koopia
  • perearsti poolt koostatud raviskeem (raviskeemi olemasolul) ja kokkuvõtlik tervisekirjeldus.
  • perearsti tõend, et klient ei põe nakkushaigusi
  • koopia puude raskusastme ja lisakulude tuvastamise otsusest (otsuse olemasolul)